loading...
موزیک تکست
مجتبی بازدید : 198 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

 

فکر نمیکردی که اینجوری شه

که رفتن من همیشگی شه

یه روز میبینم

پشیمونی

برس به دنیات به هرزه گیات

هرزه پرستی به من نمیاد

یه روز میبینم پشیمونی

 

بگو درده تو چی بود

بگو کی بود دستتو گرفت

بگو درد ما چی بود

که هرجا را میده میشینی میبینی

و هرکی پا میده میشینی میر..نی

به مارو نه این رسمش نبود

تف به شرفت اه

چغد نحسه قدمت

از اولم

روزایی که سر کردمو یادم میاد

زندگی آدم میخواد

تو تووش نبودی

تقاصشو گرون پس داد

یه بن بست داشت

تو دلش یه عقدست باز

سر میکنم

با خدام قهر میکنم

اه میدونم تکراری شدم

بمون و لجن

یه آدمه مریض و کفن پوسیده شدی

غم من از دوری تو نیست

گفتم شاید بیای به خودت

الان اگه شلوغ شه دورت

تبر نزن اینا همه توهمه

بهزاد عوض شده!

کسی شبیه ما نیس خودت گفتی

یادت میاد زندگی عاشق میخواد

ولی تو نبودی مریض و حسودی

همیشه همونی که هستی باش

حالا منو یه نخ سیگار

دود شد عشقت

هرزگی یه حدی داشت

 

فکر نمیکردی که اینجوری شه

که رفتن من همیشگی شه

یه روز میبینم

پشیمونی

برس به دنیات به هرزه گیات

هرزه پرستی به من نمیاد

یه روز میبینم پشیمونی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 62
  • بازدید کلی : 1,318